Marketing internetowy jest taką formą marketingu, poprzez którą używamy jako medium internet, a dokładniej strony internetowe (strony WWW). Służą one głównie do przesyłania informacji marketingowych w celu pozyskiwania nowych klientów. Jednym z wielu przykładów marketingu internetowego jest chociażby forma reklamy nie tylko ta ukazująca się na stronie rezultatów wyszukiwarki, ale także banery, reklamy multimedialne, reklamy […]
Tag: monitoring konkurencji
Projektowanie stron internetowych Gdańsk
Projektowanie stron internetowych zazwyczaj dzieli się na kilka poszczególnych etapów, które muszę być zakończone powodzeniem aby strona powstała w jak najwyższej możliwej jakości. Pierwszym z nich jest przeprowadzenie projektu graficznego strony WWW. W tym etapie najbardziej istotne będzie dopasowanie wyglądu do naszych preferencji. Estetyka serwisu jest bardzo istotna dla klientów, a więc specyfika danej branży […]
Pozycjonowanie stron Gdańsk
Pozycjonowanie stron internetowych to nic innego jak ułożenie strony w sposób na tyle optymalny dla wszystkich dostępnych na rynku wyszukiwarek internetowych, w taki sposób, aby po wpisaniu słów kluczowych przez potencjalnego klienta lub osoby odwiedzającej naszą stronę ukazała się ona jako jedna z pierwszych w wyszukiwarce. Statystyki przeprowadzone w mieście Gdańsk potwierdzają to, o czym […]
Badania marketingowe. Badania ilościowe i jakościowe
Czym są badania marketingowe? Otóż podstawą w takich badaniach jest ukształtowanie mixu marketingowego. Jest to podział na marketing planowy jak i obiektywny, które jest realizowany poprzez metody kwalifikowane gromadzone. Ważna na tym etapie jest analiza oraz odpowiednie przekazywanie informacji o tych czynnikach, dzięki którym tworzone są warunki do korzystnego przeprowadzania marketingu. Zawarte w nich […]